Ett litet raggningstips.

Det är lördag morgon, och här sitter jag. På jobbet. Fan vad kul. Vi är 3 st i hela lokalen och dom här bredvid mig pratade precis om att dom tror att vi knappt kommer få några samtal alls. Jag känner på mig att det kommer att bli en lång dag.

Imorse var den kallaste höstmorgonen hitills och det fick mig att plocka fram mina mysiga vinterskor, så nu sitter jag och myser här på jobbet, lite lyx måste man ju få.

Idag är det alltså lördag och förmodligen fest. Får se hur laddad min andra halva Josefin är på det, enligt uppgifter satt hon tydligen hemma själv och söp igår?!? Det är min tjej det.

Sen är en del människor jävligt tröga, eller så vill dom bara inte fatta.
Ett tips, till dig som vill ragga på någon som du kan tänka dig ha fått många komplimanger i sitt liv: ge inga komplimanger. Tryck ner dom istället ( på ett fint sätt ). Jag lovar att det fungerar bättre som raggningsreplik än det gamla hederliga smörtricket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback