I hate you all

Ni vet när man samlar på sig anledningar till att vara ledsen och arg och sopar dom under mattan? Sen en vacker dag så brister allting och man blir ledsnare och argare än man någonsin varit förut. Idag har varit en sån dag.

Allting/alla som har irriterat mig, allting som har sårat mig på senaste tiden bubblar upp till ytan och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är bara arg på hela jävla världen och på allt och alla.
Jag är ledsen på alla som någonsin sårat mig på något sätt och arg på alla som någonsin irriterat eller gjort mig arg.

Allting som jag har sett fram emot känns inte ens kul längre, jag vill bara bort. Fly. Bort härifrån. Alldeles ensam, på en väg jag inte vet vart den leder. Inte vara beroende av någon. Bara mig själv...

...Helst av allt skulle jag just nu för tillfället vilja att någon tog mig under sina vingar, slöt dom runt mig och aldrig släppte taget.


Kommentarer
Postat av: André

Låter som du har det tufft.Bara och kämpa, hör av dig om du vill snacka.

2008-10-23 @ 23:57:22
Postat av: cindy

Känner verkligen igen mig i det där. Jag jatar de där dagarna, och även om man är fullt medveten om hur man mår så kan man inte sluta bete sig som man gör.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback