Jobbdags.

Så är det snart jobbdags igen då. Just nu sitter jag och äter, inte för att jag är hungrig, utan i förebyggande syfte. Annars kommer jag hungra ihjäl på jobbet. Sen en brusalvedon på det för huvudvärk, blä jag mår illa.

Min älskade vän Josefin har blivit anställd på samma arbetsplats som mig, henne blir jag ju tydligen aldrig av med... (;
När jag anländer till jobbet har hon varit där i 8 timmar redan och ska vara där i 4 timmar till. Skönt att veta att någon har det värre än mig.
Jag ska iaf jobba fram till stängning idag vilket är till klockan 22, det känns inte lika hemskt om jag tänker på att Josefin ska vara på samma plats och bli proppad med information i hela 12 timmar. Grattis!

Idag drar Patrik och Matthias till Asien, ni får ha de hur bra som helst och sola lite åt mig också. Huddinge kommer sakna er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback