Tidigt besök på Centralbadet.

Jag ska aldrig
mer klaga på någon som börjar jobbet klockan 7 och går och lägger sig tidigit. Idag var jag uppe precis så tidigt och jag har känt mig sjukt trött hela dagen, och jag har inte ens jobbat. Jag har varit på spa! Herregud vad jag tycker synd om er människor som är tvugna att gå upp så tidigt, jag förstår inte hur ni orkar. Beundrar er styrka.

Hur som helst så var jag och min käraste vän Josefin på Centralbadet idag och det var hur underbart som helst. Självspa, bubbepool, ångbastu, motionssim (2 vändor) frukostbuffé och kärt sällskap. Det kunde ju inte ha blivit mycket bättre. Vi knallade runt i våra morgonrockar och ansiktsmaskar och kände oss som hemma.
På något konstigt höger råkade vi sedan hamna på SATS och plötsligt, utan att jag riktigt förstod hur det hände så stod vi inne i en träningslokal och skulle dansa Funk. Det kan vi nu konstantera var jävligt varm och svettigt men också jävligt kul.

Så nu har jag myst ner mig i soffan efter en dag som känns som det längsta dagen i mitt liv. Till min förvåning är jag fortfarande vaken, men jag är helt slut, både psykiskt och fyskiskt.



Se så gott det ser ut med frukosten.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

men va niiice! jag jobbar på centralbadet =)Fast bara på helgerna. Kul att ni hade så mysigt!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback