Another year has past.

Jaha så var
man ännu ett år äldre, inte för att det direkt känns men ändå. Min födelsedag blev hur som helst jätte lyckad trots att ett antal människor blev lite för fulla och en spydde i papperskorgen med någon annans fingrar i halsen. (jag nämner inga namn).

Kvällen såg ut såhär.
Middag, Fondueboden(vanadisvägen), riktigt god mat, efterätten ännu godare. (Olika frukter och bär doppade i smält toblerone)
Billigt förkrök på Nivå 22,  jävligt mycket folk.
Tårtätning och champagne på Huset, vi hade hur kul som helst.
Vanilla NightClub, var inne en kvart, en vän blir utslängd, En annan vän försvinner spårlöst.

Jag har även fått mycket fint i födeledags present. Bland annat det här;



Vinglas från Kosta Boda som jag har börjat samla på. Massa presentkort på H&M, ett presentkort på Centralbadet och världens sötaste fotoalbum från min sötaste och bästa vän Josefin. Jätte fina blommor med bud från A!




Slänger in en bild på hur färgen blev i mitt rum också, det är långt ifrån klart. Men ni får en liten sneekpeek.






Kommentarer
Postat av: jossi

vad fint ditt rum kommer bli gumman :) Can´t wait to see it. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback