Är alla killar idioter?

Jag har ångest, jag vet inte vad jag ska göra med seglingen. Resan ner och resan hem är betald, maten är gratis ombord på båten. Vad är det jag egentligen tvivlar på?

Igår var jag och min andra hälft Josefin på Huset i Gamla stan. Där hade dom mojito bjudning och det är ju alltid trevligt. Något som jag förundras lite över är hur många killar som faktiskt är svin där ute. Det finns en massa killar som har flickvän men inte ser det som ett hinder för att ragga för fullt på andra tjejer...
...Och folk undrar varför inte jag har någon pojkvän. Chansen är ju rätt stor att man lyckas hitta en av alla idioter som finns där ute. Är det jag som är bra på att hitta idioterna eller är det så att de flesta killar faktiskt är svin och idioter?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta gå efter utseende ;)

2008-09-07 @ 16:54:41
Postat av: ThereseLo

okej så det är alltså snygga killar som är idioter, det ligger ju någonting i det ;)

Postat av: Jasse

Det är inte killar som är idioter, det är människor överlag. Någon gång tar alltid den primitiva sidan över hos oss människor och vi gör saker som är rakt åt helvete fel. Om snygga killar skulle vara korkade innebär det äl att snygga tjejer också är det? Enligt mig så finns det hur mycket bra killar och tjejer som helst som är asheta!

;)

2008-09-08 @ 21:44:31
Postat av: ThereseLo

jaha du Jasmin, nu lät du sådär smart igen! och jag håller nog med.

2008-09-08 @ 23:12:10
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: enio

Just open your eye`s and you will find.....

2008-09-09 @ 00:06:48
Postat av: thereselo

jag tycker jag håller ögonen rätt öppna, just därför jag sett att det finns många svin där ute..

2008-09-09 @ 00:41:48
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menade verkligen inte att alla snygga killar är idioter, men det lär ju hjälpa att öppna ögonen mer.

Vem vet? Ingen är ju perfekt..men det finns säkerligen en nästintill perfekt kille för dig.

2008-09-15 @ 15:31:28
Postat av: ThereseLo

en människa som är helt perfekt skulle nog vara rätt trist i längden ändå... :p

2008-09-16 @ 14:15:53
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen är helt perfekt, det är poängen.

2008-09-16 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback