En otittbar porrfilm rikare.

Idag har jag lyckats gott folk. Det hela började med att jag tänkte att jag skulle ladda ner Sex and the city filmen,
det gick smärtfritt och drygt en timme senare var den till min förtjusning färdignerladdad.
Men när jag ska öppna filmen och titta på den så ploppar en ruta upp med: lösenord?

Lagom kul, vad gör jag nu liksom? Då finns det instruktioner med, där det står att man ska bli medlem på adultfriendfinder.com. Ja det kan väl inte skada tänker jag och blir medlem där skämtsamt och tänker att jag kan ta bort mitt medlemskap sen. Jag får ett lösenord skickat till min mail, men det är självklart inte rätt.

Så här sitter jag nu, inte en rätt sex and the city film rikare utan förmodligen en porrfilm med samma namn som jag dessutom inte kan titta på och ett medlemskap på adultfriendfinder.com som inte verkar gå att avsluta.
Jag kan ju berätta att det känns lite snopet, känner mig lite snuvad på konfekten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback