So, where am I now?

Man vaknar, man äter och man går och lägger sig varje dag. Mellan dessa nödvändiga saker försöker man fylla ut sina dagar med saker som gör en lycklig och att man mår bra. Dessa saker kan vara att t.ex träffa vänner, jobba, utöva sin favorit sport/hobby eller gå till skolan.

Jag spenderar mina dagar med att försöka ge dem en mening. Några dagar går jag i skolan och försöker lära mig mer om hur matematik fungerar, men jag har inte kommit längre sedan jag började den kursen. Matematik C är rena självmordet och jag förstår inte riktigt hur jag ska komma ur den kursen levande.
Jag träffar vänner och min bästa vän Josefin (tack gud för dig), men det känns fortfarande lite som om att någonting fattas. Jag vet inte om det är en person, ett intresse, ett ställe eller en erfarenhet. Men jag vet att när jag väl finner det/den så kommer jag veta direkt att det är det/den som jag har saknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback