Vart ska jag sova inatt?

Här sitter jag, men jag borde egentligen gå och lägga mig. Men att sova nu känns helt värdelöst, finns så mycket roligare saker att göra på natten istället för att sova. Jag är verkligen en riktig nattuggla, kan sova hela dagarna och vara uppe hela nätterna, just nu är jag till och med rastlös, det liksom spritter i benen.
Men det är absolut inte det som är det jobbigaste just nu. Mitt problem för tillfället är att jag inte riktigt vet vart jag ska sova inatt.
Jag har nämligen precis tagit tag i mitt rum på riktigt, nu ska det bli fint. Sängen har jag alltså tagit ut ur mitt rum.
Så platserna jag har att sova på är vardagsrums soffan; där man vaknar tidigt av att det blir ljust i rummet, soffan i film-rummet; där det tydligen är dålig luft eller så får jag lägga en madrass någonstans i huset; där det förmodligen är för hårt för att sova.
Vilket jävla val jag har va? Tror nog jag stannar uppe ett tag till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback