Jag fryser, skakar.

Jaha, där kom den kängan...

Den personen som jag minst trodde skulle ljuga mig rakt upp i ansiktet, har gjort just det.
Tittat mig i ögonen och ljugit, inte bara en gång, utan flera gånger. Om  och om igen. Vi bråkade om lögnen, han höll fast vid sin historia.
Vet ni hur det känns? Att veta att en nära vän kan ljuga en rakt upp i ansiktet utan att blinka. Vet ni hur man känner då?

Jag känner mig kränkt, sviken och alldeles vilsen.

Jag trodde jag hade ett berg att luta mig mot, men helt plötsligt föll berget isär, kvar var bara grus och småsten. Jag föll och slog mig. Helt utan förvarning.....



Kommentarer
Postat av: Millis

Han är inget svin, han är faktiskt världens snällaste. Inte mot sin bästa vän kanske, men mot mig haha.



Ja det var ju jätte coolt tycker jag, hihi. Och btw så klarade jag mig INTE galant på jobbet, det gick åt helvete!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback