Nobody´s wife

Så var det måndag, igen. Lika roligt som att det börjar bli höst utanför fönstret...
Visserligen är jag ledig idag, så man ska väl egentligen inte klaga.


Helgen har varit händelserik men ändå inte. Kräftskiva och utgång har den bjudit på. Jag som skulle ha en lugn helg.

I lördags var jag nära på att lyckas. Jag hade köpt en påse chips på jobbet och förberedde mig för att åka hem och mysa i enbart mitt eget sällskap. Men nej då kommer de jävlarna Josefin och Emelie in på mitt jobb precis innan stängning, astaggade och berättar för mig att det bara är att ta min lilla rumpa och följa med ut, och som ni vet så är jag inte speciellt svårövertalad när det vankas fest. Det regnade rätt mycket i lördagskväll, bara så ni vet.


Med tanke
på att jag jobbat hela helgen så känns det som om att den lediga dagen idag är rätt välbehövd.

Nu har jag tappat bort min mobil någonstans i huset nu igen, jag borde inte ha någon mobil.
Någon som har lust att ringa till mig så jag hittar den?




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback