Strange

Det har
hänt mycket konstiga saker på sista tiden förresten, mycket konstiga saker som har fått mig att fundera på massa olika saker.
Jag får konstiga sms från igenstans, jag får ännu värre samtal. Msn har till och med använts som ett redskap för konstigheter. Suck.

Hur vet man vad man vill? Hur får man någon ur sitt huvud? Varför är jag den största idiotmagneten jag vet?
Det finns så många frågor, men så sjukt få svar.


för den som har missat det så har jag klippt mig. tjusigt och modigt va?

 

Kommentarer
Postat av: - H*

- diggar frisyren ;d

Postat av: Lallis

Du är jättefin:)

Ja.. det där är inte lätt.

Inga lätta känslor och hur gör man?

I have nooo aning liksom. Det är svårt med kärlek ibland. Men egentligen så tror jag att när det är rätt, då är det lätt. Helt enkelt:)



kram Lallis

2009-08-04 @ 05:08:10
URL: http://knasigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback