Youth gone wild

Igår var det en månad kvar. En månad kvar tills jag flyttar till USA. Då betyder det alltså att det är mindre än en månad kvar idag. Herregud. Så är det jul och nyår på det här. Svish kommer det säga och sen står jag där på Arlanda med ett ton salt vatten rinnandes nerför mina kinder.

Jag har iaf fått reda på hur jag ska bo och med ungefär vilka människor jag ska bo. Huset vi ska bo i heter Elise house och enligt bilden jag har sett är det ett blått sött litet hus.
Huset är utrustat med ett antal walk in closets, en stor veranda och ett biljardbord ute i garaget. Jag hoppas huset är så trevligt som det låter.
I detta söta hus ska vi bo 9 tjejer varav 3 svenskor och 6 amerikanskor. Jag ska dela rum med en svensk tjej som ska gå samma utbildning som mig.
9 tjejer i ett och samma hus, det låter ju bara som bäddat för trubbel. Eller så blir det alldeles, alldeles underbart. Det kan bara tiden visa.

Shit vad nervös jag blir av att tänka på det...


Elise house


Kommentarer
Postat av: K

Berätta lite mer. Vad är det för utbildning, hur mycket kostar det, hur länge blir du borta..? :)

2009-12-11 @ 17:33:36
Postat av: Anna

Spännande! Berätta mer!

2009-12-31 @ 00:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback