Att höra sanningen från någon annan.

" Hejdå Therese, jag tar bort ditt nummer nu, så jag tänkte bara säga ett par saker.
Jag har aldrig i hela mitt liv fallit så pladask för någon som jag gjorde för dig, och nej jag känner dig tydligen inte. Men den Therese jag träffade var den underbaraste tjejen jag träffat. Du skulle bara behöva visa lite mer av henne så skulle allt ha kunnat bli hur bra som helst.
Du har hört det förut, men där inne finns en ängel som har blivit inlåst, jag önskar att jag kunde göra något åt det, men jag fick aldrig chansen. Och jag hoppas att du hittar någon som kallar dig hallon paj någon gång, för då kommer du inte hata det längre.
Inte för att vara den som är den så ser vem som helst att du inte är lycklig. Jag kommer sakna dig fast vi inte träffats på flera månader. Hejdå hjärtat, på något konstigt sätt så har du gjort ett litet märke i mig"


Jaha, vad säger man när man får ett sånt här sms? Blir mållös och självklart ledsen.
Ledsen för att jag inte var kapabel till att  ge en sån här fin människa en riktig ärlig chans och ledsen för att han har rätt på så många punkter i sitt sms.
Det svider att vara tvungen att inse något sånt om sig själv. Jag är nog inte allt jag är kapabel till just nu. Jag vet inte ens om jag vill vara det...


Kommentarer
Postat av: Helena

ojdå.. jobbigt! hopaps du hitatr dig själv snart.. det är en tuff värld vi lever i!

Postat av: martina

personer som betyder mkt lämnar alltid ett märke. Tror att det är bra och meningen att man ska träffa vissa människor utmed livets väg. Det är nog lite att tro på ödet :)

2009-02-10 @ 16:49:09
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback