I got even, without you even knowing about it.

Jag har liksom gjort det igen. Jag ångrar det inte ens. Jag är inte skyldig er någonting så jag har inte ens dåligt samvete. Jag vill bara hånle, det känns lite som min egna lilla hämd, i smyg.

Jag roar mig för tillfället med att kolla på Victoria Silvstedts program på 4an.
Det är sjukt hur mycket skönhetsoperationer kan göra, för hon är verkligen skitsnygg.
Det är ju däremot så mycket ballare när människor är sådär snygga helt naturligt, utan läppförstoringar och bröstimplantat. Som typ skönheterna i Victoria Secrets shower.


Jag i min nya jacka från H&M.




Kommentarer
Postat av: Kalle

Är Silvstedt verkligen så snygg? :D



Du skriver så mycket om kärlek! Antingen sitter du inne med ett megahjärta eller så är du kärlekskrank, eller kanske båda? Hur som så är du så fin så det står säkert en kö efter dig och väntar på att få fin uppmärksamhet, så snart kommer det en ny prins, lovar!



Jag hann bara med möbelmässan i Sthlm, tyvärr. Åkte över dagen men hoppas det blir Sthlm i mars sen, då får du va där ;)

Uratade festen i helgen igen? Hehe, gjorde det inte det nyss? Vilda fester du är på :P



jag gick till syo å sa att jag ville bli copy. då sa dom va jag skulle läsa å det gjorde jag, men dom sa inget om webdesign och grafik. bra miss, blev ingenting av det jag ville på min utbildning med andra ord... men jag trivs ju med det jag gör idag ändå!



nu blev det långt igen

kram vackra!

Postat av: anna

jättefin jacka. älskar den där modellen.



svar: tack så mkt, ja allt blir bra så småningom. det blir det ju alltid :)

2009-02-11 @ 11:50:38
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Helena

snygg jacka!!!

2009-02-11 @ 14:16:27
URL: http://helenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback