Seg jävla helg med ett antal ägodelar mindre.

Den här helgen har inte varit någon vidare kul helg, men jag har fått gjort det som skulle göras. Vila ut. Nu är jag nog rätt utvilad.

Båda två kvällarna slutade iaf med borttappade saker. Jag råkade glömma både tröja och min favorithalsduk på en fest i Fullersta där det knappt var något folk alls trots att det var en tjej som hyrt en lokal. Medelålder 14.
Lördagen slutade ännu tråkigare, Josefin blev av med sin väska och alla värdefulla ägodelar. Så hon fyller 20 år på torsdag, utan leg. Fyfan. Hoppas någon är snäll och skickar det till henne.
Igår besökte vi Royal Garden som enligt mig har potential, en bättre dag ska jag gå dit igen och se till att go all in.




Kommentarer
Postat av: J

Vilken fin blogg du har! =)

Postat av: Rebecca (:

svar: Bekväma också? det hade man inte trott. men vad bra! :D



tack!

2009-02-08 @ 20:22:22
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: ANNAMELLITA



SVAR: Tack så mycket! :)



tråkigt när man blir av med saker sådär..

2009-02-09 @ 12:06:14
URL: http://annamellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback