Och jag fortsätter att vara förvirrad trots att jag försöker få ordning på min tillvaro.

Kom nyss hem från en trevlig kväll på bion, filmen vi valde att se blev  My bloody valentine. En film i 3D format.
Den var kanske inte sådär jätte mycket att hurra för, men lite spännande i vissa scene och även lite otäck när det kändes som att saker höll på att kastas emot en.
Det var kanske inte det bästa jag upplevt, men nu kan man pricka av det på listan också, att man vart på 3D bio. Desto bättre var sällskapet, och desto snyggare var vi i 3D brillorna. Har tyvärr ingen bild. Jävligt synd för er, nu missade ni något.

Förutom att jag har varit på bio idag så har jag även kastats mellan olika känslor, och mellan olika människor.
Känner mig jäkligt förvirrad, en massa känslor som jag inte trodde fanns kvar har börjat bubbla upp till ytan samtidigt som nya känslor har börjat ta plats. Jag förstår nog inte så mycket av vad som händer just nu. Är nog ingen idé att försöka förstå heller. Jag får helt enkelt gå runt i min förvirrande värld, det är ju knappast något ovanligt.

When you held my hand I felt things I never thought I would feel.






Kommentarer
Postat av: Svea

uuuhjjaa, men nbu försvann de.. typsikt väl :) Va hittar du på såhär mitt i natten?

Postat av: Daniella

Hej!

Tack för din kommentar i min blogg :)

Tjusig blogg, enkel och snygg.

Med tanke på bilderna ovan, är du modell?

2009-06-08 @ 10:44:19
URL: http://daniellalinnea.blogspot.com
Postat av: Millis

Jag har en bild på dig i brillorna ;) Ska lägga upp den på min blogg sen!

2009-06-08 @ 11:43:31
URL: http://shallow.blogg.se/
Postat av: Jenny

vad kul med bio!

gillar din "kyss" i slutet av alla inlägg :) fin!



sv: tack så mycket :*

2009-06-08 @ 17:26:52
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Fisken

Shit kände inte igen dig först :O

2009-06-09 @ 20:44:46
Postat av: Julia

Måste bara säga att du är otroligt vacker.

2009-06-15 @ 22:37:02
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback