Time to write.

Jaha, så nu var det dags. Dags att efter mer än 2 veckors paus, att ta tag í bloggen.
Jag har varit så värdelöst, inte bloggat någonting alls. Men sen har jag ju haft semester, på alla sätt och vis. Knappt haft någon mobilkonkakt med folk och ingen dator alls. Det var faktiskt jävligt härligt,

Jag känner egentligen inte för att ta tag i bloggen, men när jag väl börjat brukar jag inte kunna sluta. Det kommer säkert inte bli sämre med tanke på att jag införskaffat mig en egen dator, en söt liten svart sak från LG på 10,2 tum. Det känns jävligt bra.

Så jaha, vad har hänt mer förutom min tripp till Thailand? Jo sommaren håller på att planeras för fullt.
Peace and love festivalen verkar vara helt bestämt. Nu är det bara att boka. Gotland v.29 är också något vi försöker planera in. Men boende verkar vara svårare att hitta. Är det någon som vet en camping om ligger nära visby? Det verkar inte finna några alls.

Meningslöst inlägg.. Så jag slänger in några bilder istället.

Min nya söta dator:

Thailand:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet ett ställe men jag tänker inte berätta var och du kommer ändå inte veta om du tror att det är en bra ide:P m/y MYSTIC kommer nog ligga där v 29. kram

2009-03-19 @ 22:48:49
Postat av: Anonym

¨btw då är det inte utanför visby utan typ hamplan 5:P

2009-03-19 @ 22:50:18
Postat av: Jasse

åh! PL,visste inte att du gillade festivaler,något spciellt band du ska se:)?

2009-03-24 @ 00:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback