Världens mest meningslösa inlägg.

Jag har insett att jag har en del jackor. Jag har till exempelt en jätte turkos rock, hur tänkte jag då? Vem fan vill ha en turkos rock?

Sen har jag ju såklart också en Canada Goose jacka som ligger så långt in i garderoben som det bara går. En kort, ljusblå historia. Jag tog på mig den för skojs skull och ställde mig framför spegeln. Jag blev förvånad av min spegelbild. Det såg faktiskt inte så förfärligt ut, inte egentligen. Den satt faktiskt som en riktig smäck.
Däremot kändes det som att jag var på väg ut med barnvagnen. Får spara den till sånna tillfällen. För sälja den eller kasta den, det vill jag inte. Jag upplevde några av mina bästa år i den där jackan. Högstadiet, en härlig tid.Men jag tycker faktiskt fortfarande att den är rätt snygg, men det betyder inte att jag skulle visa mig ute i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback