Jag ska ta en bössa och jag ska skjuta dig

Det är inte min dag idag. I mitt horoskop stod det någonting med romantik och ömhet. Ömhet och romantik my ass. Det har varit en av de värsta dagarna på länge. Allting på jobbet har gått fel och det mesta annat också.
Det enda som har gått rätt är att jag tappade mitt örhänge och sen hittade det igen. Låter som en fruktansvärt rolig dag huh?

Jag längtar bort till bättre dagar, då solen skiner och sällskapet är bra. Den här dagen vill jag helst glömma. Näej. Nu tänkte jag ta en dusch, gå och lägga mig under sängen och lotsas att jag är död.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry, jag känner ej dig och vill EGENTLIGEN inte vara den som är den MEN, du klagar över din dag och säger att du vill glömma den, men vad gör du istället, du slänger ut en berättelse om hur HEMSK dan varit på din blogg så HELA världen kan läsa den och komma ihåg den (vet inte hur många som läser din blogg). . . jag tror du kommer komma ihåg den här dan så länge du har kvar ditt inlägg!

2009-05-07 @ 11:19:06
Postat av: Anonym

du känner inte mig och vet inte varför jag bloggar.

vuxenpoäng till dig som lägger ut en åsikt anonymt. (Y)

2009-05-10 @ 03:19:18
Postat av: elvira

hallå? man bloggar ju för att "berätta" om sin vardag och vad man själv känner/tycker.. Om hon har haft en dålig dag, vafan ska hon då skriva att hon haft en perfekt dag då för? Om du nu tycker att det är så dåligt varför ens kommentera massa skit?! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback