En av de sista stegen for my trip to the us

Jaaa, jag är kass på att uppdatera! Men här ska ni få se någonting kul. Jag lyckades ta mig till amerikanska ambassaden och jag lyckades få ett visum utfärdat, och så här gott folk ser ett amerikanskt visum ut.
Amerikanska ambassaden var förresten absolut ingenting att vara nervös över. Förutom förmodligen för all säkerhet. För att komma in i ambassaden var det värre säkerhetskontroll med bagageröntning och pipkontroll än på en flygplats.

Jag kan inte ro för att det nästan känns lite ballt att mitt pass nu förtiden ser ut såhär. Dock finns det ingen återvändo nu. fuck....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa snart fyller jag år, weeeei! Är du ledig då? På tisdagen?



Det kommer bli bland det bästa du gör i ditt liv ;) Oroa dig inte! I värsta fall får du komma hem igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback