Time changes everything

Tänk hur mycket som redan hänt i ens liv. Tänk hur många gånger man har blivit sårad, hur mycket man har lärt sig, hur många människor som kommit in i ens liv, hur många människor som har försvunnit ur det.
Det är sjukt att tänka tanken att det kommer hända fler gånger än det redan har hänt.

Jag trivs med människorna runtomkring mig just nu, jag trivs med min livssituatuion och jag tycker jag kan lagom mycket saker. Men saker förändras, så är det ju, även om man inte vill...
 
Det som händer är med mening. Alla sina val har man gjort av en anledning. Människor försvinner ur livet ur en anledning. Människor kommer in i livet av en anledning. Man lär sig nya saker även om man inte vill lära.
That's the way of life.



  
men om jag fick välja skulle jag alltid vilja vara i den här tiden. Jag och Josefin nyfyllda 18åringar. Fan vad kul det var. Haha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och hedh tillsammans?

2009-11-08 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback