Funny

Så var ännu en helg över. Toppen. Ännu en vecka av jobb. Ett jobb som enbart går på rutin. Man gör samma saker nästan varje dag. Toppen! Så oerhört roande.

Min dag idag har varit riktigt trevlig. Jag och Josefin var och såg High School Musical. Hennes present till mig på min 20 års dag.
För er som känner mig så vet ni att det var världens bästa present till mig. Jag älskar allt som har med sång och dans att göra.
 
Musikalen var jätte bra förutom att Kevin Borg inte direkt passade in i huvudrollen. Troy ska vara snygg, Kevin räcker inte riktigt till där. Kevin är självklart hur duktig som helst på att sjunga, men jag hade föredragit någon som var bättre på svenska, sportigare och lite läckrare.

Däremot var han som spelar kompisen Chad ett riktigt charmtroll. Mycket sötare än han som spelar Chad i filmen. Han i musikalen var riktigt, riktigt duktig och hur söt som helst. Dessutom skulle vi få jätte söta ungar!



Marout Lamon


Can't believe you. You are so fake. Fuck. So fucking tired of you. Have fun!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback