Brief summary.

Okej... Jag har inte bloggat på en evighet nu, jag vet. Det har hänt alldeles för mycket roliga saker för att jag ens ska orka ta tag i bloggen, vet inte riktigt vart jag ska börja.

Cancun var awesome, det var det verkligen. Så awesome att vi till och med planerar att åka tillbaka nästa springbreak också.

Vi har haft en del fester här hemma i Elise house. Första gången spårade det och en viss herre gick runt med en spritdränkt tampong i näsan och en del roade sig med böghögar. Ytterst roande.
Andra festen spårade det på en helt annan nivå. En lampa pajade, en glasruta gick sönder och vi fick spya över hela golvet. Jag föredrar tampong i näsan framför spya över hela golvet.

Mamma och pappa har varit här, underbara mamma och pappa. Vi hade det hur bra som helst, så nu är det lite ensamt när dom åkt tillbaka.

Jag räknade lite fint på fingrarna idag och det verkar som det bara är en 48 dagar kvar tills jag ska åka hem, hem till svedala. Det är sjukt, sjukt att tiden går så jävla fort. Men jag längtar, det gör jag lite faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback