Im back to let you know, i can really shake em' down.

Idag har jag repiercat mig. Som jag inte berättat tidigare så råkade min navelpiercing sen 6 år ut för en liten olycka i Cancun, vilket resulterade i att den drogs rakt igenom. Mycket skönt ska ni veta. 

Dock var inte dagens piercingöde särskilt trevligt heller, eftersom att jag haft navelpiercing förut så har det bildats ärrvävnad. När piercaren först tryckte in nålen så såg jag på honom hur tvivel lyste i hans ansikte. Det kändes inte speciellt tryggt. 
- Ooh, it's a bit hard. 
Finfint att höra från en piercare. Kan även tillägga att det gjorde satans ont och jag blev plågad bra mycket längre än sist jag piercade mig. Nu har jag piercingen bakom ärrvävnaden och därför sitter den mycket högre upp än vanligt. Men men, it's back. Just so you know.

Intresseklubben antecknar, jag vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback