OMG

Jag lever, det är säkert. Jag har bara inte haft något internet. Men nu har vi äntligen internet. Tid tog det, men finally.

Jag är framme i Santa Barbara, har varit i ungefär en och en halv vecka. Självklart känns det som jag har varit här för alltid, som vanligt när jag åker någonstans. När jag kom hem till Sverige i somras så kändes det som om jag aldrig hade åkt, exakt känns det nu när jag är tillbaka här.

Finns en del att uppdatera om. Första veckan i skolan har gått. En hel vecka av att skämma ut sig själv.
1. Fått ställa sig upp inför hela klassen i varje ämne och berätta om vem man är och varför man är där.
2. Fick prata in i en kamera på tennisen om vem man är och därefter spelas in när man tafatt försöker träffa 6 bollar skjutna av en tennismaskin.
3. Fick så fint reda på att jag måste ha tre solouppträdanden i min sångklass. Vi får välja på 10 olika låtar vilket den enda låten jag vet vilken den är är Amazing Grace. Lagom enkelt. Vad fan har jag gett mig in på?

En bild från min photolektion

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara blommor, matchar dina vackra ögon perfekt (:

2010-08-28 @ 09:28:36
Postat av: LJJ

ditt solouppträdande kommer nog att gå alldeles utmärk, det tror jag, hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback