Finally

Idag har vi varit i skolan och fixat skolid som man kan åka buss på. Helt underbart. Jag har även ääääntligen köpt min systemkamera som jag så länge velat ha. Det känns riktigt bra, imorgon ska jag ut och ta fina bilder.

Grannarna har tydligen klagat på vårat festande så idag kom vår housemanager över. Så nu  är det slut på fest hos oss. Vi får åka någon annanstans för fest. Fuck, det som var så bekvämt.

Vår lilla veranda.

Jag får dras med namnet Mikaela. yep.

min nya coola ring som kostade ingenting :)

 


Kommentarer
Postat av: jasse

åh,vilken kamera köpte du^^?

det är ju nästan det bästa som finns,att köpa nya kameror och prylar till kamerorna:D

2010-01-15 @ 16:07:24
Postat av: Anonym

Du också gulle :) Vart bor du någonstans? Vad heter området alltså.

Postat av: Anonym

Ja det var kul, men vissa drog till stan sen. Ok haha jag vet faktiskt inte vart hon bor :p Hon flyttade för ett tag sen så jag har ingen koll. Tror att hon bodde i buena vista förut. Är det nära till skolan och så då?

2010-01-18 @ 14:40:45
URL: http://shallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback