To save a life.

Det blev bio ikväll. Filmen vi valde att se hette To save a life och var det bästa jag sett på länge. Gillar man snyftarhistorier så kan man inte misslyckas med att tycka om den här filmen. Den var helt underbar och det fanns inte många stunder då mina ögon inte var fuktiga.




Jag håller sakta men säkert på att lära mig både beerpong och biljard.
Ni ska se mig runt biljardbordet, bollarna flyger åt alla de håll de inte ska åt, ibland även ur banan. Så det är tur att vi har biljardbord hemma och kan öva. Emma behöver också öva. Man vill ju inte se ut som två retardera puckon när man plockar fram biljardskillsen på fest.

Måste sova nu. Stora dagen imorgon. Första skoldagen. Rock on!



 


Kommentarer
Postat av: CLIP

det är ju det!



åh, gillar bio:)

Postat av: Motorcykeltjejen

Hej!

Ja, det är verkligen gott med semla!! =)

Tyvärr väldigt onyttigt... hehe..



Fin blogg du har!

Går du i skolan eller jobbar du?

Kramar

2010-01-25 @ 19:28:15
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

visst e den :>

2010-01-26 @ 20:26:26
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Har aldrig hört talas om den filmen, kanske man får ta o se nån gång :)

Allt bra me idg idag?

Postat av: Hannah

Har aldrig hört talas om den filmen, kanske man får ta o se nån gång :)

Allt bra me idg idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback