Ny leksak

Det här måste nog vara den längsta oplanerade bloggpausen jag någonsin haft. Förlåt. Jag är förjävlig på att blogga ibland. Men det blir så lätt när jag har för mycket att skriva. Jag vet inte vart jag ska börja, från vilket håll mina tankar ska ner i ord.

Min dator har pajat, pajat som i att hela skärmen har gått sönder, pajat som i att det kostar mer att reparera skärmen istället för att köpa en ny. Surt.

häromdagen när jag kom hem från jobbet så ligger det en kartong på min säng. Det visar sig att jag har världens bästa föräldrar. Dom har köpt mig en ny dator. En ny liten söt, blå sak. Toppen. Tack <3

Så nu har jag kanske lite mer lust att blogga, förhoppningsvis. Ska försöka. Lovar.

Här har ni min nya söta sak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback