Social rehab

Att vara hemma har jag verkligen delade meningar om. Det är helt underbart. På alla sätt och vis.
Men efter att ha levt så tätt inpå 9 andra tjejer i ett halvår så är det jävligt svårt att vänja sig vid att vara ensam.

Det var helt klart lättare att vänja sig vid mycket folk än vad det är att vänja sig vid ensamhet. Blö.
Och jag antar att det inte finns någon där ute som friviligt vill umgås med mig alla vakna tider på dygnet. Nej..
Det skulle inte jag heller vilja ;)

Det får
helt enkelt bli social rehab. Det kliar i hela kroppen. Jag sitter typ och rullar tummarna och sprätter med benen. Jag har helt glömt bort hur man umgås med sig själv. Har för mig att tid med sig själv brukar vara trevligt och skönt. Jag kommer fan inte ihåg hur man får till den känslan. Japp. Social Rehab var det ja...

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, du är för söt du! :)

Ring mig så hittar vi på något?

Ledig torsdag o fredag denna vecka.

Puss!

Postat av: liindblaads

heej hur har din helg varit ?: )

2010-06-07 @ 09:50:35
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback