Funny, not.

Fest fest fest, Igår träffade vi en granne vi inte helst umgås med igen. Fy. Men vissa andra *host Emma host* vill nog gärna umgås mer med dom. Inga kommentarer på det. 
Igår var det även polisinvasion på De la vina Street, surt med tanke på att polisen kom till festen precis när vi anlände. Jag trillade även ur taxin med huvudet först, som tur var blev jag räddad precis innan mitt fejs slog till marken. Tur det, annars hade mitt ansikte sett ännu mera fuckat ut än vad det redan gör.

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på gyllene tider och drömmer mig bort till sommar. Det blir ju det snart här, men jag tycker det kan gå fortfare. Jag vill ha lata dagar på stranden!


I Miss You!


Kommentarer
Postat av: Jossi

I miss you tooooo! :´(

2010-03-06 @ 14:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback