Retar gallfeber på mig...

Ikväll skulle vi hoppat runt och fläkt till HipHop takter på gymmet, men både jag och Emma har fruktansvärd hosta och halsont. Så hur mycket vi än ville förstod vi att det kanske var bäst att skita it, att titta på Djungel George istället. Fan vilken bra film!

Hur som helst är man typ aldrig frisk här, jag äter vitaminer och proteiner. Ändå är det andra gången jag är förkyld, den här gången utan feber men med en jävla rethosta. Blö.

Imorgon är
den näst största dagen, dagen då jag ska gå och se en författare named Malcolm Gladwell prata om sin bok.
Dagen efter är dagen jag måste blåsa min lärare av stolen. Få min lärare att tappa hakan när hon läser min artikel om talet. Jag kan, jag ska, jag måste!




Kommentarer
Postat av: Sophie

Klart du blåser läraren av stolen! :D Kommer gå asbra!! :)

Postat av: Anonym

Håller med föregående talare!

2010-03-10 @ 09:43:29
Postat av: edwina

det är väl inte likt honom :P

2010-03-14 @ 02:08:11
URL: http://eliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback