Rather blind than deaf.

Inatt har jag inte sovit speciellt länge eller bra. Det är svårt när man vaknar så fort någon går in i köket som ligger bredvid vårt rum. Jaja, antar att det är charmen med att bo med 9 andra tjejer.

Min sömnbrist ledde iaf till att jag nästan somnade i duschen runt 8 tiden. Fick nästa slå till mig själv för att vakna och det är fantastiskt hur jag fortfarande kan vara vaken när klockan är 01. Beror nog mycket på att jag gjorde misstaget att googla lite bra rockballader. Det kom ju upp ett antal alternativ och jag var absolut tvungen att titta igenom allihopa, så jag har suttit och haft musikorgasm för mig själv. Musik är verkligen det bästa som finns. Hellre blind än döv, det är en sak som är säker! 

Kan även tillägga min lilla tabbe jag gjorde idag. Hade vit ganska genomskinlig klänning på mig idag. Kom hem, vände mig om i spegeln och insåg att mina trosor lös igenom. Nu pratar vi inte lite, utan rejält. Typ
- Hej, jag är ett par trosor, titta på mig!
Detta kom jag på efter att ha stått och skrivit på en Whiteboard inför en klass med 25 elever. Toppen!


Favvolåten just nu. Skid Row - I Remeber you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback