All I want for Christmas is you

Jag längtar verkligen efter julen nu. Jag längtar verkligen efter snö, sån där go kramsnö som knastrar under fötterna när man går. Nu tycker ni väl att jag är dum i huvudet, men då får ni ju faktiskt tänka snäppet längre. Jag har ju faktiskt inte upplevt vinter och snö på nästan ett år nu. Jag känner att min stapel med tillfredställelse av snö börjar bli låg.

Jag vill vakna på julaftons morgon och vara glad och lycklig över att släkten ska komma över. Vara lycklig över stämningen som bara julafton kan ge.

Det känns som jag skriver ett sånt här inlägg varenda jul. Men vad fan. Jul är ju helt underbart. Men den är fort över. Så jag försökter börja njuta redan nu och ladda redan nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback