Del 5. Min dag

Idag har bestått mestadels av trötthet. Jag är så jävla trött hela tiden. Jag går inte och lägger mig förrän sent på natten, vi har byggjobbare här som börjar borra klockan 7 på morgonen så hela vår lägenhet skakar.

Därför
har jag och Tessi flyttat in i vår walk in closet, där det tillslut bara existerar syrefattig luft, så då blir man ju trött därför istälet. Fan.

Idag har jag också pissont i halsen så jag hoppade över både surfing och skoltidningen. Gick på tennisen i hopp om att få upp mina poäng på mina strokes men misslyckade.

Jag tror jag precis förstått att jag tappat bort mitt student ID vilket är sådär. Jävla skit. Ska snart iväg och titta på tennisfilmer och sen iväg för att gå på en 5 timmars lektion. Vilken dag. Fan.

Imorgon är det meningen att jag ska öva på sången framför hela klassen men det vägrar ju om jag ska fortsätta ha ont. FY!

Kanske inte världens bästa dag helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback