Del 5. Vad kärlek är för mig.

Om jag ska vara fullkomligt ärlig så vet jag faktiskt inte riktigt vad kärlek är. Det är svårt att veta. Det var så länge sen jag upplevde kärlek så jag har svårt att komma ihåg hur det kändes.

Det jag kommer ihåg är att kärlek gör en galen, förblindad och får en att göra saker man normalt inte hade gjort.

Jag kommer
även ihåg att kärlek är det som kan göra en lyckligast världen. Den där känslan av att man har någon som tycker om en lite extra mycket, känslan av att man har en person man skulle göra absolut allt gör.

All min kärlek går just nu till alla mina söta vänner och familj. För den bästa kärleken är den som aldrig tar slut, den kärleken som alltid är sann och den har jag med dessa personer.


Kärlek är det enda man får mer av ju mer man ger bort.




Kommentarer
Postat av: taina

Du är så himla bra. PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback