A confession.

Jag har inte haft ett förhållande på på över tre år. Jag kommer inte ihåg hur det var att ha någon som alltid fanns där. Jag kommer inte ihåg hur det var att vara huvudstupa kär.

Jag är så rädd, så rädd för kärleken och så rädd för alla commitments vad gäller ett förhållande. Jag är rädd för att mitt nästa förhållande ska sluta lika skitigt och hemskt som mitt förra gjorde.

När det börjar kännas något i mitt hjärta så vill jag inte omfamna dom känslorna. Jag vill ha dom så långt bort från mig som det går. Jag är rädd, fruktansvärt rädd för att få mitt hjärta krossat i tusen små bitar. Tusen små bitar som det inte går att limma ihop igen. Tusen små bitar som lämnar ärr för evigt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sorgligt skrivet, nu blir man alldeles tårögd här på andra sidan jordklotet ) :

2010-10-11 @ 19:08:40
Postat av: Anna

Gumman! Jag ar ocksa lika radd for det. Men man maste forsoka omfamna kanslorna man har och testa sina vingar. Life is a learning experience. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback