Friendship's awesome

Helger är kul... Så är det bara. Igår var vi ute, det var precis lika lyckat som alla andra kvällar vi varit ute. Härligt.

Nästa vecka
har jag 4!!! midterms, ett prov i fotojournalistik, ett prov i foto, ett prov i tennis(hur fan kan man ha prov i tennis?) och ett uppträdande i sång inför hela klassen. Lite press, svar ja.

Ikväll ska vi göra som alla andra redan verkar ha gjort, man kan ju inte vara sämre. Vi ska se Social Network, det blir nog mys. Jag längtar efter popcorn.

Vänskap är det bästa som finns, det är det jag alltid vill prioritera först. Det enda som jag aldrig någonsin skulle kunna klara mig utan. Vänner är det bästa som finns och dom ska prisas högt.

Min nya pärla är med på bild. Samsung galaxy s vibrant. Jätte nöjd tjej är jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback