Performance.

Idag har jag sjungit infor en klass. Herregud vad det ar skont att ha det over. Nu ar det val sisadar 5 veckor kvar tills nasta upptradande eller nagot. Mitt upptradande gick val sadar, men det kunde varit varre. Min rost ar sa lag och lararen vill att man ska sjunga hogt som fan sa jag kom aldrig upp i falsett. Resten gick faktiskt over forvantan. Min larare sa att sa fort jag blivit bra pa min falsett sa kommer jag "knock people out." Publiken sa ocksa fina saker som att jag har fin rost. Det var sa javla skont efter man gjort det. En stor sten har slappt fran mitt hjarta, AWESOME!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vilken utmaning du har klarat - du är awesoma Tessa !

2010-10-14 @ 06:33:54
Postat av: Anonym

Tänk vilken utmaning du har klarat - du är awesome Tessa !

2010-10-14 @ 06:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback