Waking up screaming, it's always the same.

Det är tråkigt att vara sjuk. Jätte tråkigt. Man tror att det är skönt att vara hemma från skolan men nu är det kväll, vilket betyder att jag legat i samma säng ända sen imorse. Det är fan inte kul längre. Det kryper i mig.

Det värsta är att jag vill göra allting jag inte kan göra, jag vill springa runt, jag vill shoppa i downtown och typ spela tennis. Det vore något. Jävla skit. Jag tror det är karma.

Jag måste bli en snäll tjej. Genomsnäll.

Juste läs mina artiklar förresten:
Profil av Phi Theta Kappas president.
Review av Android App.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på dig - de underbara smilgroparna kommer verkligen till sin rätt!

2010-10-07 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback