I know you know.

Jag undrar hur samhället såg ut innan internet och datorn uppfanns. Var man socialare på den tiden med tanke på att man bara kunde umgås i verkligheten eller är man socialre idag eftersom att man kan hålla kontakten med folk långt borta och träffa nytt folk utan att gå utanför dörren? Jag vet inte...

Idag fick vi en ny fotouppgift på fotojournalistik kursen. Fota sport. Jag och Anna gjorde ett tappert försök till att fota en fotbollsmatch men förstod ganska fort att utrustningen vi har inte riktigt håller. Satan. Så det kanske blir det man borde införskaffa sig. En ny lins, en lins som kan zooma mer. För jag vill jobba med foto i framtiden. Det är jag säker på. 

Every time I hear your name my stomach turns inside out.

Det här är full zoom med min lins. Fint. Not

Anna spejsar.

Himlen var fin.






Kommentarer
Postat av: jasse

man ska ha många objektiv,det är käääärlek:D

Men vad har du för kamera hus + objektiv?

2010-09-30 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback