I like the way it hurts

Ledsen för dålig uppdatering. Det händer ju ibland. Ganska ofta när det gäller mig iofs.

Helgen har varit galen och kul som vanligt. Skolan är rolig, som vanligt... Ni hör ju. Jag har absolut ingenting alls att berätta.

I lördags
hade vi lite folk över. Meningen var väl att det skulle vara sådär en 5 hängandes i vår lägenhet. På något konstigt vänster blev det mycket mer. Helt plöstligt var grannarna över, folk jag aldrig sett förut plus folket vi bjudit in. Det blev ett jävla liv.
Jag och Tessi gick för att be om ursäkt till grannarna. Det är då vi förstår att grannarna nedanför oss är inte hemma, grannarna ovanför är inte hemma och grannarna bredvid är inte hemma. Det kallar jag flyt.

Jag har en del att skriva om valet också, det har jag. Men har inte riktigt tid just nu. Men väldigt mycket tankar, det har jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback