This is gonna be a rough day.

Jag har inte sovit mycket inatt. Har bara legat och vridit mig fram och tillbaka. Haft ont i magen. Jag är verkligen inte vän med mig själv just nu.

Imorse
på badmintonen fick jag spela match med tre asiater som pratade samma språk. Jag har precis fått lära mig hur det känns som amerikan att hänga med svenskar som bara pratar svenska. Förfärligt.

Idag
ska vi öva i grupp framför klassen på sången man valt. Fy. Jag går hellre och gräver ner mig någonstans...

Ja man
ska kanske inte klaga på allt. Livet är ju faktiskt inte bara hemskt. Kan glädja alla med att vädret här nere helt plötsligt slog om och blev hur bra som helst. Jag vet inte riktigt vad som hände. Men fint är det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback