Get down everybody's gonna leave their seat.

Nyss hemkommen från ett svettigt försök att ta lite journalistikbilder tillsammans med Anna. Veckans uppgift var att ta bilder på "shadows" och samtidigt försöka fota någonting som skulle kunna publiceras i en tidning.
Vad fan är det för jävla uppgift? Kom igen? Jag vill knäppa vår lärare på huvudet.

Så nu är jag hemma, men inte har jag fler bilder jag kan använda för det. Jävla skit. Noll inspiration. Får försöka fota någonting imorgon istället.

På onsdag ska jag intervjua "Presidenten" för Phi Theta Kappa (En society för duktiga elever) för skoltidningen. Min första intervju i USA, jag är nervös. Helt klart... Men det kommer väl gå bra.

Det roligaste som hänt mig idag är iaf att jag såg en kille ramlade och göra kullerbyttor på sin skateboard precis framför mina fötter. Jag utbrast genast - Oops, are you okey?
Stackars killen var så himla generad att han inte ens svarade mig. Han plockade upp sin bräda och sprang fort in i sitt hus. Jag var lite skadeglad...


Typ såhär såg det ut när han ramlade.

Bild tagen på skolfontänen en solig dag som idag.

Sol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback