Hoplessly devoted to you

Just nu känns det som om att jag har världens bästa människor omkring mig. Självklart saknar jag er där hemma, men människorna som jag har hittat här nere är så himla bra. Mina roomies, alla fina människor jag träffat den här terminen. Det känns som att det här kommer bli den bästa terminen någonsin.

Helgen har varit jävligt lång. På ett positiv sätt. Idag är det labor day i USA, vilket innebär att man slipper gå till skolan. Awesome.

Imorgon ska vi få surfa på riktigt för första gången. Ut och paddla på brädan är vad vi ska göra. Det ska bli roligt. Däremot kommer jag behöva gå upp mycket tidigare med tanke på att det säkerligen kommer ta en halvtimme att få på sig våtdräkten. Den är ju så jäkla tajt.

Jag har iaf köpt en alldeles egen våtdräkt, en grå/svart/turkos O'neill våtdräkt. Hoppas inte hajarna tror jag är en säl. Då blir jag ledsen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback