Why can't it be me?

Äntligen har vi kirrat internet!!!! Finally! Det är nästan värt ett litet hopp av lycka.

Det är filmkväll här någonstans på Fridhem men vi verkar ha valt att geeka framför internet. Inte fy och skam det heller.

Första skoldagen är alltså avklarad. Det var en del information att ta in och det enda som fastnade är ju egentligen när vi börjar imorgon. Duktig elev. Not.

Ibland undrar jag varför jag inte valde att gå en utbildning som har mer inriktning på att skriva. Jag älskar att skriva. Fast jag älskar att pyssla med bild med. Så det ska nog gå bra.

Det är svårt det där, att lära känna sig själv. Det kommer väl någon gång antar jag.

Något jag faktiskt vet om den vilsna själ jag är så är det att jag hatar att prata inför en stor grupp som jag inte känner, jag kan inte direkt säga att jag blev överlycklig när jag fick veta att vi ska spendera hela nästa vecka med presentationsteknik. Fan. Jajja. Någon gång måste man väl öva på det med.

 

 

 

Lite bilder från Grekland


Kommentarer
Postat av: Justin

Najs najs!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback