You and I collide

Jag låter ju så himla deppig. Det är jag faktiskt inte. Det är bara vissa delar i mitt liv som är upp och ner just nu. Delar som liksom kom smygande utan att jag märkte det, sen sa det bara pang en dag och så var allt kaos.

Men jag
är inte bitter, det ska man inte vara. Jag försöker tänka på allt positivt. Jag har en riktig chans jag borde göra allt jag kan av här nere i Blekinge. Istället för att fokusera på allt dåligt och jobbigt borde jag fokusera på allt bra. Som att jag har träffat jätte mycket fina människor här nere, att jag faktiskt får hålla på med roliga saker i skolan.

Allt vi
lär oss känns inte alltid så relevant men man får se det från den ljusa sidan ; jag lär mig ju faktiskt saker som kanske är bra att kunna i framtiden.

Jag är inte bitter, det ska man inte vara.

Om du är förälskad i två samtidigt, välj den du föll för sist. Det finns alltid en anledning till varför ditt hjärta inte stannade vid den första.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback