Yeahj

Ja okej då, jag ska förösöka bättra mig, jag är värdelös på att blogga. Vet inte riktigt hur ofta jag har konstaterat det i den här bloggen men här kommer iaf ett till konstaterande.

I helgen
är det Josefins födelsedag vilket innebär att en liten del av Huddinge tar sitt pick och pack för att gå på galej I Karlstad. Det ska bli himla festligt. Självklart var snön dock tvungen att komma i dag. Inte bara lite snö utan den liksom vräker ner vilket inte alls är ett bra tecken för transportmedlet jag tänkte ta dit: tåget.
Men jag hoppas med allt jag är och äger att det slutat snöa imorgon.

Jag går runt i smyg och är lite avundsjuka på asiatiska människor. Asiatiska människor som ser bra ut ser ofta alldeles för bra ut, alla har olika åsikter men det tycker jag.




Vackra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, asiater är söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback