Blood stains blondes

Nu tänkte jag skriva att jag ska lova att skärpa mig igen, men jag skiter i det så går det kanske bättre den här gången.

I veckan
har jag legat sjuk i kräksjukan, idag är dagen då jag äntligen mår bra igen. Fint, då kan jag bocka av det på listan, då lär jag inte bli kräksjuk på minst några år.

Idag spelade jag badminton tillsammans med ett par härliga prickar, fan vad kul det är. Man kan kanske inte tro det men man blir fan riktigt slut av att springa efter en liten "birdie" i en timme i sträck. Kanske inte det smartaste draget efter att ha legat sjuk, men vad fan, man lever bara en gång.

Idag beställde
jag högskoleprovboken, lite förberedd ska man väl vara så man kanske har en liten chans iaf. Den 2 april, det är då det smäller. Det är då jag är inne för avrättning. Glump.

Jag kände att det var dags att uppdatera min musiksmak. Jag brukar alltid vara nyfiken på ny musik, brukar alltid leta ny musik, brukar alltid uppdatera mig, men på senaste tiden har jag varit urusel på det och inte gillat min musik ett dugg. Så nu har jag letat fram lite gamla låtar som är nya och gamla för mig och gjort en ny spellista på Spotify som kommer fortsätta uppdateras. Wei. Det känns bra. Den är förjävla grym måste jag själv få säga. Blink.

Här har ni den om ni skulle vara lite nyfikna: OBS, den syns ej, men den finns. "
Inspiration"












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback