You make me wanna run

Frågan är varför Kalle på Kalles Kaviar har blå mascara? Det var förjävla taskigt gjort av skaparen till Kalle. Om dom var tvungna att fjolla till honom kunde dom väl ändå gett honom svart mascara, blå mascara är ju svinfult.



Jag har
sovit pissdåligt inatt IGEN, igår natt vaknade jag hela tiden av en massa klockor och telefoner som ringde och inatt fortsatte jag att vakna av något som måste vara en muskel som har kommit i kläm. Jag kan knappt röra på nacken för då känns det som om att någon tar och nyper tag i min rygg. Skit ont! Sådär nu har jag klagat klart för idag.

Jag är ju trots allt ledig idag och så åker jag snart till paradiset så egentligen går det ju ganska bra just nu. Man ska inte klaga, men jag måste. Bara lite..




Kommentarer
Postat av: Josefins elaka tvilling,

Blå ögonskugga är det faktiskt och om du inte har hört det så är det jävligt inne med blå ögonskugga i vår, daaaah. Ägd.

2011-03-12 @ 02:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback